2014. június 19., csütörtök

Félreértés ne essék!

Többen jeleztétek, hogy nem teljesen világos h én most min is veszek részt pontosan és a tartalom, amit szolgáltatok miért exkluzív. 
Elmondom :) (Illetve visszamenőleg is majd jelzem a blogban, hogy melyik volt a fesztivál előadás és melyik Storytelling előadás, hogy világos legyen - Pereira is csak nálunk adott elő)
A Cannes Lions fesztivál keretein belül létrehoznak különböző kreatív workshopokat, főleg fiataloknak, amiket akademiáknak neveznek, ugyanis egy-egy téma köre építik fel a hét anyagát...olyan, mint egy kurzus. 
Na most, én a Young Storytelling Academy (ami nem mellesleg idén van először) egyetlen magyar résztvevője vagyok, azaz egy olyan tudás anyagot vihetek magammal, ami a storytelling tudományát, művészetét tartalmazza. 



Mire végzünk, remélhetőleg mindent tudni fogunk arról, hogy miről szól a storytelling, hogyan kell felépíteni egy jó sztorit és hogyan kell ezt márkákkal összekapcsolni, azaz mitől működik egy jól felépített márka sztori és a többi mitől nem. 
A kurzus órákra van bontva, mint egy suliban, így van amikor csatlakozunk a fesztivál előadásaihoz ( Jared Leto, Facebook, Yahoo) de az összes többi előadás, titkok, tippek és a storytelling quint esszenciája csak nekünk, ennek a 30 embernek szól, aki itt lehet. Ez a tartalom, tudomány, ami itt elhangzik csak nekünk szól és a fesztivál honlapján nem elérhető. 



Ez az én USP-m itt Cannes-ban azokkal szemben, akik csak a fesztivált látogatják. Én duplán jól jártam és higgyétek el, sokkal többet viszek magammal a storytelling workshopokról, mint a nagy előadásokról. Itt interakció van, véleményt kell tudni formálni, közösen kell tudni gondolkodni és van hogy jobban meg kell nyílni, mint amennyire kényelmes lenne.

Például a Google-el partnerségben dolgozó Jess Greenwood olyan kisugárzással és magabiztosan prezentált nekünk itt a kis teremben, hogy tátott szájjal hallgattuk és legszívesebben felvettem volna videóra, mert minden szónak értelme volt és helye volt. Ezzel szemben a nagy előadáson, a Yahoo-nak a CEO-ja egy képernyőről felolvasott egy bulshitekkel telepakolt, semmitmondó  prezit, ahol mindenki azt várta hogy valamit mesél azon kívül is, mint amit már minden egyes hallgató pontosan tud. Egy reklámos közönségnek mesélt a reklámról, közönséges cliche-k sorozatával, ami után próbáltam felírni, hogy mit tanultam és üres volt a papírom.

A blog pedig azért szól ennyire a benyomások és az inspirációkat koktéljáról, függetlenül attól hogy hol hallottam őket, mert nagyon vigyázok a határra hogy ne adjam át a teljes know-how-ját annak, amit itt magamba szívok, hátha kezdek még vele egyszer valamit otthon...illetve szeretnék! :)

A mai nap legnagyobb kihívása az volt, hogy meg kellett írni a Brand Story-mat, amit holnap elő kell adnunk...
Izzadtam rajta egy jó 2 órát ugyanis emlékeztek ugye hogy magamat választottam? Hát nem volt egyszerű feladat de remélem sikeresen diplomázok holnap az akadémián a kis szösszenetemmel...ha minden jól megy, a végeredményt ti is olvashatjátok egy következő posztban :)

Jó éjszakát mindenkinek! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése